maandag 25 december 2017

Merry Christmas.

Hallo allemaal,

Met het mooie Scrap Designpapier Project Life - December to Remember, kun je hele mooie creaties maken. Ik heb dit keer gekozen voor een apart model kerstkaart. Voordat je het Design papier op het kraft gaat plakken, eerst het Natural Sense Collection aan de rechter zijkant ertussen plakken, zodat je kaart vast kan maken. Daarna de kaart verder beplakken met Design papier. Bij de verticale strook heb ik aan de zijkanten het stencil Kruisjes verwerkt. Daarboven op het stuk tekst Merry Christmas, die uit het Scrap Designpapier Project Life - December to Remember komt. De ijskristallen heb ik van vilt gestanst en komen van het stencil Kerstbal. Daarbovenop een Decoratie Pearl geplakt met Tackylijm. De voorkant nog verder versierd met Artificial Flowers en eronder het mooie stencil van de Filmstrip verwerkt.


Even vanaf boven gezien. Een vierkante kaart dubbelvouwen (15cm x 15cm). Dan nog een vierkante kaart dubbel vouwen, maar dan in het midden van zowel de linker- en rechterkant een rillijn maken. Zo vouwen dat het middelste gedeelte naar voren valt. Dan het linker- en rechter gedeelte vastplakken op de achterste kaart. Ik heb dit met Tacky Tape 9 mm gedaan en dan een beetje lijm erop, zodat je het nog makkelijk kan verschuiven, indien dit nodig is.


De binnenkant beplakt met het  Scrap Designpapier Project Life - December to Remember, Aan zowel als de linker- en rechterkant van de kaart het stencil Kerstbal geplakt. De ijskristallen heb ik in het rood gestanst en komt van de Papierset Matching Colors Uni - Christmas. Dit papier heb ik ook gebruikt voor de Mini Bloemenkant rand, die ook zowel aan de linker- en rechterkant ven de kaart onderaan zit. Deze heb ik mooi in elkaar over laten lopen. Voor het middelste gedeelte van de kaart, heb ik schuine stukje gemaakt, zodat je daar de labels achter kan steken.


Het mooie stencil labels gebruikt en bovenin heb ik met de Screw Hole Punch gaatjes gemaakt in het label. Een stukje Natural Sense Collection door gehaald en vastgemaakt met een stukje touw. De Sneeuwpop en de tekst Ho Ho Ho, komen ook uit het Scrap Designpapier Project Life - December to Remember.


De achterkant van mijn kerstkaart. Ook hier moet je eerst aan de linker zijkant een stukje Natural Sense Collection bevestigen, voordat je de kaart verder beplakt met Design papier. Hier de mooie Star Swirls stencil voor gebruikt en in het midden mijn eigen stempelafdruk erin geplakt.


Bij deze creatie heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0645 Cutting & Emb.st. Mini Bloemenkant rand.
Joy!carfts 6002/0681 Cutting stencil Kerstbal.
Joy!crafts 6002/0788 Cutting stencil Star Swirls.
Joy!crafts 6002/0961 Cutting stencil Kruisjes.
Joy!crafts 6002/0978 Cutting stencil Film Strip.
Joy!crafts 6002/6107 Cutting stencil Tag.
Joy!crafts 6011/0538 Papierset Matching Colors Uni - Christmas.
Joy!crafts 6011/0547 Scrap Designpapier Project Life - December to Remember.
Joy!crafts 6020/0006 Decorative Pearls.
Joy!crafts 6200/0006 Ultra Fine Tip Applicator.
Joy!crafts 6200/0052 Screw Hole Punch.
Joy!crafts 6200/0221 Daubers.
Joy!crafts 6300/0324 Natural Sense Collection.
Joy!crafts 6370/0078 Artificial Flowers.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8099/0104 Cardstock Linnen Structuur Wit.
Distress Ink Walnut Stain. 
Touw en wit vilt.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerst creatie vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne kerstdagen. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.


Lieve Groetjes, Astrid.

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart Astrid en wat een leuk model!
    Wens jullie fijne feestdagen en alle goeds voor 2018,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke kaart is dit Astrid.
    Superleuk modelletje is 't ook!
    Fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verassing de binnenkant, leuk model, ziet er gezellig uit!
    Fijne kerst,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Astrid! Leuk model, daar kun je lekker veel op kwijt. Heel fijne Kerst! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk model. Zag hem pas ook op FB voorbij komen en ik ben van plan deze ook eens te maken...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Astrid....een heel leuk model!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen