woensdag 5 juli 2017

Summer + Demo 8 Juli.

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer de 5e van de maand, dat betekent weer een nieuwe In The Picture. Deze maand zijn een aantal dames van het Joy!crafts DT, aan de slag gegaan met Lin & Lene stencils en de schelp. Allemaal super leuke producten, voor de mooiste zomerse kaarten.

Aanstaande zaterdag 8 Juli, mag ik een demo geven bij Nicole van 't Boekensteuntje in Echt. Dit is ook één van de kaarten, die ik bij me zal hebben.


Ik heb gekozen om met mijn eigen ontworpen schelpen stencil iets te maken. Als ik die gebruik, maar ik er vaak een easelkaart van, want daar kan je lekker veel op kwijt. De Papierset Under the Sea, past hier goed bij.


Op het onderste gedeelte van de easelkaart, heb ik een onderwatergebeuren van gemaakt. Eerst het ronde stencil met Bubbles gestanst en eronder het mooie plaatje van de set Knipvellen Seaside Greetings - Zomer geplakt. De visjes en zeepaardjes van het stencil Onderwater dieren mogen hier natuurlijk niet bij ontbreken, net zoals het stencil van de duiker.


Voor het bovenste gedeelte, ook een plaatje gepakt van de set Knipvellen Seaside Greetings - Zomer. Eronder nog het smalle ribbel karton verwerkt. Deze zo gescheurd dat het mooi onder het plaatje past en beïnkt. Geeft een mooi resultaat. Bij zo'n strandplaatje hoort natuurlijk het leuk stencil Strandstoel + Parasol. De strandstoel heb ik nog een keer extra gestanst en deze ernaast geplaatst. Het stencil van Lin & Lene Travel, past hier natuurlijk erg goed bij met de zomerse tekst erin. Deze beïnkt in de kleuren van het papier. De meeuwen komen van het stencil Seashore.


De easelkaart kun je op twee verschillende manieren open laten staan. Net als de eerste foto open laten achter het visje, maar je het kan ook achter de duiker laten staan, die ik iets opgehoogd heb.


Zo ziet de easelkaart eruit, als die dichtgeklapt zit. Als ik altijd op het strand zit, kijk ik altijd of er mooie/kleine schelpjes te vinden zijn. Deze had ik pas gevonden, kwam mooi uit, want ik kon ze er nu mooi bij plakken.


Bij deze creatie heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 1201/0094 Cutting & Emb. st. Lin & Lene Travel.
Joy!crafts 6002/0419 Cutting & Emb. st. Seashore.
Joy!crafts 6002/0520 Cutting stencil Bubbles.
Joy!crafts 6002/0676 3D Cutting & Emb. st. Strandstoel + Parasol.
Joy!crafts 6002/0713 Poly Besa Schelp (Astrid).
Joy!crafts 6002/0767 Cutting stencil Duiker.
Joy!crafts 6002/0768 Onderwater dieren (18st.).
Joy!crafts 6011/0514 Papierset Under the Sea.
Joy!crafts 6013/0342 Knipvellen Seaside Greetings - Zomer.
Joy!crafts 6200/0221 Daubers.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8089/0203 Kraft Paper.
Joy!crafts 8089/0214 Ribbel karton Small.
Joy!crafts 8089/0244 Kraft Paper Zwart.
Joy!crafts 8099/0104 Cardstock Linnen Structuur Wit.
Distress Ink Walnut Stain.
Distress Ink Weathered Wood.
Distress Ink Mustard Seed.
Distress Ink Broken China.
Distress Ink Honey.
Indenti Pen Zwart.

Met deze easelkaart wil ik meedoen met de Challenges van:


Misschien tot zaterdag!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

14 opmerkingen:

  1. Prachtig, wat een leuk tafereeltje heb je gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie strandkaart heb je gemaakt, mooie schelp en de maritieme sfeer is erg leuk
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart,Astrid.Jammer dat er geen Die van je schelp is gemaakt :).Succes met je demo op 8 juli.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful scene you created! Love the beach chairs and umbrella! The scuba diver is fabulous along with the pretty seahorses!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig dat je meedoet met onze 'Zeedieren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Astrid , wat een leuke kaart met de nieuwe schelpen mal van DDBD. gezellig dat je meedoet aan de challenge #12 van Creachicky's . Gr. Dt member Creachicky's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie zomerse creatie Astrid. Ik heb met mijn neus tegen het scherm alle details in me opgezogen..hihi. Die twee strandstoeltjes, de kleine schelpjes...súpergaaf.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love all of the layers and details you put into this! The colors are so awesome and the pops of orange are a great touch.

    Thank you for joining us at Crafty Sentiments for our Anything Goes challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is awesome I love it Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Michelle DT Co-Owner/Admin for http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Astrid,
    hij is superleuk! Ik vind die duiker erbij echt heel origineel. Vooral bij ons thema zeedieren! Dank je wel voor het meedoen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WONderful project..
    Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Chrissy DT   http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...


    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke easelkaart Astrid!
    Er is veel moois op te zien.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij De egel.
    Groetjes Marja Dt De egel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig zomers kaartje Astrid!
    Jammer dat hij niet voldoet aan onze Challenge bij Crea Chicky's.
    Er moet een zelf ingekleurd stempelafdrukje gebruikt worden!
    Groetjes Joukje DT

    BeantwoordenVerwijderen