vrijdag 20 mei 2016

Veel Liefs.

Hallo allemaal,

Hebben jullie de mooie nieuwe clear stamp Petunia al gezien? Hebben van die mooie kleurtjes, bloeien altijd erg mooi in de zomer en je hebt er maandenlang plezier van. 


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0479 Cutting Stencil No End Border.
Joy!crafts 6011/0701 Papierblok 12 x 12 Colour Painting Style.
Joy!crafts 6020/0005 Decorative Pearls Donker Paars.
Joy!crafts 6410/0379 Clear Stamps Flowers (Petunia).
Joy!crafts 6410/0410 Clear Stamps Banners.
Joy!crafts 8099/0104 Cardstock Linnen Structuur wit.
Joy!crafts 8099/0272 Cardstock Linnen Structuur Paars.
Winsor & Newton Pigmentmarkers: 
045 Royal Blue.
398 Mauve.

Voor de achtergrond heb ik de Pigment markers van Winsor & Newton gebruikt. Ik heb hier de kleuren 045 Royal Blue en 398 Mauve voor gebruikt. Hier kun je zien dat de Petunia stempel nog niet is ingekleurd en wat een verschil het is, als je de afdruk hebt ingekleurd.


Ik heb de Petunia's ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden. Aan de onderkant van de kaart, heb ik de mooie No End Border verwerkt. Verder heb ik er de Banner clear stamp Veel Liefs op gestempeld en nog wat Donker Paarse plakparels erop verwerkt.


Ik heb de stempel ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Takken en bladeren: 168 - 174.
Bloemen: 138 - 135 - 160 - C270.
    145 - 120 - 247.
      137 - 249 - C680.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

10 opmerkingen:

  1. Mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stempel,en je hebt hem heel mooi ingekleurd.
    Fijn weekend
    groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart! Ingekleurd knallen de bloemen de kaart af! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart ziet er super uit. Leuk gedaan die achtergrond met pigmentmarkers.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Astrid,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt, wat een mooie achtergrond en de petunia's zijn weer super ingekleurd..
    groetjes,
    Ans
    p.s. je had inderdaad alle verschillen gevonden hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige stempel en wat heb je er een schitterende kaart mee gemaakt Astrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen