dinsdag 27 oktober 2015

Gefeliciteerd.

Hallo allemaal,

Vandaag een bericht, omdat ik Guestdesigner mag zijn bij Crealies. Zoals jullie kunnen zien, heb ik de kaart weer in mijn favoriete kleur paars tinten gemaakt. Aan de zijkant van de kaart ben ik gelijk begonnen met de hele mooie On the Edge stans no. 1. Deze heb ik met verschillende lagen op elkaar gedaan en geeft zo'n mooi effect zo. Aan de zijkant, onder het afdrukje van Tilda, heb ik Border stans no. 12 gebruikt, die mooi fijntjes is. Links boven in de hoek van het afdrukje van Tilda, heb ik Flowers 13 voor gebruikt en de bladeren zijn van stans Creative Shapes 16. Rechts van het afdrukje van Tilda, heb ik de mooie tekst stans no.1 Gefeliciteerd erop geplakt. Verder nog versierd met wat plakparels en druppels met de Perlen-Pen.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Tilda - Bohemian Peony.
Scrappapier Maja Design - Fika?
Perlen - Pen 101 Eis-Weiss.
Plakparels.

Crealies items:


 

  


Ik heb de Tilda ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189 - 191.
Jurk en haarband: 125 - 133 - C680.
Haar en schoenen: C560 - 280 - 175.
Bladeren: 168 - 174 - 278.
Onderkant schoenen: 274.
Roos: 119 - 133.

Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:
Ik weet niet of jullie iets was opgevallen??? Ik heb dit keer mijn kaart eens niet beïnkt met Distress Ink. Normaal doe ik dat eigenlijk altijd, maar wilde het dit keer eens niet doen. Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

26 opmerkingen:

  1. Een snoepie...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kaartje, met mooi papier mooie mallen en Tilda schitterend ingekleurd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, een hele mooie kaart Astrid.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart en de kaart ziet er helderder uit zonder het te beinkten.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart Astrid! Mooie combinatie van paarse tinten en Tilda is mooi ingekleurd! Zonder beinkte randen is ook weleens leuk dat zie je maar aan deze kaart ;) Gefeliciteerd met jouw gastdesignerschap! Super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige paarse kaart en wat een schatje is deze Tilda! En nee, ik mis de geïnkte randen niet hoor. Dit staat wat frisser en houdt de kleuren mooi helder. :-)
    Prachtige mallen ook.
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Schitterend geheel! Deze kaart heeft geen inkt nodig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Astrid,
    jij hebt echt een flinke voorraad Maja Design papier..je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt, ik vind de zijkanten erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een mooi lief kaartje Astrid.
    Gr Karin

    en


    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator


    BeantwoordenVerwijderen
  10. I am a sucker for purples so this is right up my alley! Love it and your design. Thanks for joining us at WWODT
    Heather DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig Astrid. Ook zonder inkt. Hoeft ook niet altijd toch?
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stunning card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
    Welcome again and Good Luck! Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Práchtig vind ik hem Astrid. Het afdrukje is erg mooi ingekleurd en heel mooi zoals je die "laagjesrand" gemaakt hebt...toppie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 100% lief en geslaagd zonder de randjes te beinkten, De kleuren zijn beeldschoon Astrid, het is een plaatje om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend!! Leuk dat je weer GDT mocht zijn!!
    Mooie kleuren en het groen van die mooie blaadjes komt zo mooi uit!!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stunning Stunning Stunning.
    Thank you for entering the World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.
    Annette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi!
    Bedankt voor het meedoen bij WWODT Challenge

    Groetjes Linette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WOW what a stunning design, I love your layers and beautiful colouring sweetie. Thank you for sharing your amazing creativity with us at LHOSM, good luck in the draw and top 3!!!
    Crafty Cuddles Jay (DT) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart. Die rand is schitterend.
    Dank je wel voor het nogmaals meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke kaart Astrid....heel mooi gekleurd en mooi gewerkt met de crealies-mallen.
    Dankjewel voor deelname aan de challenge van Marvelous Magnolia.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Astrid , wat een super leuke kaart. Alles past weer helemaal bij elkaar. De sketch goed uitgewerkt en dan als kers op de taart de rechterkant. Prachtig.
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is a wonderful creation and perfect for our FOURTH challenge. Thanks for sharing your talent with us. Good luck.
    Hugs
    Desíre
    {World Wide Open Design Team Challenge DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi gedaan Astrid! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Groetjes,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele mooie kaart in prachtige kleuren. Super dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a gorgeous card Astrid! Love the purple shades, the shape of the card and the super sweet Tilda!
    Thank you so much for sharing your talent with us at Marvelous Magnolia.
    Hugs and Smiles :-)
    Francesca

    BeantwoordenVerwijderen