donderdag 31 juli 2014

Summer.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien, die ik heb gemaakt voor de Challenge van Creaine. Dit keer is het een borduurkaart met het thema zomer/vakantie. Door de vakantieperiode loopt deze challenge in juli en augustus!!! Voor mijn kaart heb ik de digi van Bugaboo gebruikt.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Digi - Bugaboo (Ruby Calender Months - May).
First Edition Paper BOHO Chic FEPAD 049.
Joy!crafts cutting, embossing en debossing 1201/0082.
Joy!crafts Artificial Flowers 6370/0057 en de 6370/0059.
Joy!crafts Clear Stamps Type writer keys 6410/0078.
Joy!crafts borduurgaren Chrissie 6001/1522 nr.111.
Joy!crafts Stencil Chrissie 6001/1026.
Xcut Palm Punch Medium.
Distress Ink Walnut Stain.
Spellbinders Labels Ten.
Embellishments.
Borduurgaren.

Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189 - 191 (lippen).
Haar en schoenen: C560 - 176 - 177 - C680.
Bloemen, kleding, bril en gedeelte bloempot: 113 - 117.
Kousen en deel van bloempot: 106 - 107.
Steel bloem: 168.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende Challenges:

Ons borduurkaartenblog.
Catch the Bug Challenge Blog.
Crafty Sentiments Designs Challenge Blog.
The Stamping Chef Challenge Blog.
Creative Cutting Challenges.

Pas geleden had ik een kaart New Home gemaakt in het roze, nu heb ik de blauwe variant ervan gemaakt. Ik wilde die jullie toch ook nog laten zien. Dit is de kaart geworden.


Ik wens jullie allemaal een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

13 opmerkingen:

  1. Dat zijn 2 hele mooie kaarten.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer 2 bjoeties, Astrid!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zonnige kaartje voor deelname aan CCC! Ook je andere kaart is mooi.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer 2 schitterende kaarten Astrid, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zomerkaart heb ik inderdaad eerder voor bij zien komen Astrid, die is ontzettend leuk! Ook je kaart met New Home is schitterend.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel erg mooi kaartje !
    fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee prachtige kaarten Astrid!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Astrid wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Leuk dat je meedoet bij de uitdaging van ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh this is fabulous! I love the image and your coloring is superb. The papers and embellishment are awesome. I love your card! Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week and hope to see you again soon! Hugs, Gail

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastic card, love the stitched corner piece, thanks for joining us at Crafty Sentiments this week. Jac x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love your project so very cute! Thanks for joining in our photo Inspiration Challenge @ Catch the Bug! Join us tomorrow for a Surprise Baby Hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a terrific card! Beautiful color scheme and card design.
    Thank you for joining us at Crafty Sentiments "Anything Goes Challenge".
    Deborah CS GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 Hele mooie kaartjes zeg,
    groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen