vrijdag 30 mei 2014

Geld cadeau enveloppen.

Allereerst heel erg bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige post. Is altijd erg leuk om te lezen. Vandaag laat ik jullie de geld cadeau enveloppen zien, die ik heb gemaakt met het handgeschept papier. Het is ideaal voor dit soort creaties. Goed stevig ook. Je kan met dit papier ook makkelijk stansen, zoals jullie kunnen zien.


Hier heb ik het schuurpapier gebruikt met de Lin & Lene mal cutting & embossing 1201/0007. Verder heb ik de Joy!crafts Noor!Design cutting & embossing stencil rozen rand 6002/0346 gebruikt, met het schuurpapier. Als je de foto's aanklikt, kan je het beter zien!!!


Bij deze geld cadeau envelop heb ik alles met het handgeschept papier gedaan. Geeft een mooi effect.


Met de eerste creatie wil ik meedoen met de volgende Challenge:


Ik wens jullie allemaal een heel zonnig en fijn weekend, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

20 opmerkingen:

  1. mooie cadeau enveloppen Astrid.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar doe je vast en zeker iemand een plezier mee, ze zijn prachtig Astrid!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi gedaan

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kado-vlopjes Astrid. Leuk dat je met de eerste meedoet bij WLVC. Succes.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Astrid
    wouww prachtig heel fijn geschenkje om te ontvangen
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Astid.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig Astrid, zo is geld cadeau geven toch een stuk leuker.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook al weer zo mooi!!
    Een gezellig weekend,

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige enveloppe heb je gemaakt! Superlief plaatje!
    Je tweede kaartje is ook erg leuk!
    Fijn weekend,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Astrid, ziet er weer helemaal super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow, super mooi Astrid en zo leuk om cadeau te geven.
    gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    groetjes van Anneke (WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige flopjes hoor Astrid en fijn dat je met de bovenste meedoet bij ons WLVC-blog aan de "huwelijks"-challenge. Een heel fijn weekend en groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf effect Astrid het geschuurde papier...geeft een lekker sfeertje! Ze zijn alle tweee hartstikke mooi!!
    Fijn weekend en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Astrid,

    Ik heb net met verbazing zitten kijken.....wat maak jij prachtige dingen zeg! Heel erg mooi hoe je ook alles netjes afwerkt...ziet er keurig uit!
    Ik ga zo volger van je worden...kan ik regelmatig komen kijken!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Astrid,

    Al zo lang ben ik van plan je te gaan volgen want ik heb in de loop der tijd al zoooooo veel moois van je langs zien komen bij challenges etc. en eindelijk, voor we weer aan een nieuwe maand beginnen komt het er dan van. Wat maak je schitterende dingen en deze enveloppen zijn daar weer een voorbeeld van.

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuke vloppen zo gaaf ingedeeld met al die mooie dingen erop!! helemaal TOP!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wouw die zijn leuk om te krijgen, je cadeau enveloppen zijn waanzinnig mooi.Heb je al bij Anita gekeken ik zat bij de top 3,en ben daarbij tweede geworden, leuk he, hihi.
    Fijne zondag verder, groetjes daar Marjo xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er prachtig uit!
    Idd een leuk effect met dit speciale papier. Mooi versierd ziet er gezellig uit zo.
    Bedankt voor je deelname bij WLVC
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen