donderdag 26 juli 2012

Marianne Doe! Nr.15 Najaar 2012.

De mensen die geabonneerd zijn op de Marianne Doe!, zullen het al wel gezien hebben dat mijn kerstkaart op de voorkant van de Marianne Doe! Nr. 15 Najaar 2012 staat afgebeeld. Ben natuurlijk zo trots als een pauw. Het blad ligt vanaf Augustus in de winkel. Heb gebruik gemaakt van de nieuwe Marianne Design artikelen, die in Augustus uitkomen. Heb er ook deze keer weer met heel veel plezier aan gewerkt.



Afgelopen week ben ik ook 2 keer in de prijzen gevallen met mijn kaart van Dr.Edwin. Namelijk bij Tilda's Town Challenge Blog en ...De Creatieve Zebra... , daar werd ik derde. Bij Tilda's Town , mocht ik een Magnolia stempel uitkiezen. Ik heb voor deze mooie stempel Bright Tilda gekozen. De stempel is al onderweg naar Nederland.


Verder wil ik iedereen weer bedanken voor de leuke berichtjes die jullie achterlaten. Ik lees ze telkens met plezier.

Groetjes Astrid.

19 opmerkingen:

  1. Natuurlijk heb ik het blad al maar een super mooie kaart en de andere twee zijn ook prachtig.

    Groetjes,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh gaaf zeg Astrid en het is een prachtige kaart!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor weer in het blad met een kaart. En weer in de prijzen gevallen, gefeliciteerd.Ik was weer nergens in de prijzen gevallen...ook niet met die mooie zomerkaart! Maar ik blijf proberen!! Groeten Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kan ook niet anders he
    je maakt mooie creaties
    gefeliciteerd hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch Astrid wat gaaf. is natuurlijk ook een droppie van een kaart. gefeliciteerd hoor.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Terecht hoor Astrid dat Je in de prijzen bent gevallen.
    Je maakt prachtige creaties.
    Gefeliciteerd hoor!
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi super dat in het blad zit,en gefeliciteerd met je prijzen.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee wat leuk!!! Ook gefeliciteerd!! Echt iets om trots op te zijn! Heel speciaal en ook een beetje gek om je eigen gemaakte dingen op de voorkant te zien..
    Je kaartje is mooi! Fijn weekend!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wist al dat je in het blad kwam, maar dan ook nog op de voorpagina, is natuurlijk helemaal super, je kaart is prachtig, mooie details,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Astrid, ja daar zou ik ook heel trots op zijn en terecht! Het is een hele mooie kaart!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal geweldig Astrid, kun je trots op zijn! lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. supergaaf Astrid, gefeliciteerd, leuk hoor op de voorkant van de marianne doe...WTG

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je mag zeker zo trots als een pauw zijn met zo,n mooie creatie en dan ook op het voorblad, super.

    Liefs ANS

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke kaart , Astrid. En leuk dat je in het blad van Marianne sta. nog gefeliciteerd met je prijzen. je verdient het. Jouw kaarten zijn altijd prachtig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card! love love love the rich colors and all of the different textures and shapes work wonderfully together.

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A very beautiful card Astrid, so many gorgeous details. Love it!

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk hè, je kaart op de cover van de Marianne, je mag er terecht trots op zijn!

    groetjes,

    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een snoezig kaartje. supermooi. De mal is prachtig.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha die Astrid, kreeg hem nog op de valreep binnen voor ik een weekje wegging. Heb je mooie creaties volop bewonderd. Je hebt er weer super veel werk van gemaakt. Heb wel wat gefreubeld in de vakantie, maar toch vooral genoten van de rust en het mooie weer. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen